• 05-12-2021, 12:35:31
    #10
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar reklamini yaptiginiza gore bu firmanin reklam isleri sizde galiba. Neyse
    Aynen firma illede gelsinler dedi bana reklam parası verdi bedava dagitmak icin yoksa kimse gitmezmiş sırrı çözdun valla
  • 05-12-2021, 13:11:18
    #11
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bim de abldullah efendi dağıtıyor sallama çay kadar bir şeydi
    inşallah içindeki kahvedir

    adamlar akıllı yapacğınız alışverişlerde kahve hediye demiş her türlü beleşe parasını kazanıyor belkide kota vardır 100tl ve üzeri vs yazmamışlar ama gidip ufacık bişey alınca verirlerse güzel. Sınır vardır zaten yoksa 2 3 kişi gidip hepsini alır dükkan gir çık yapar Türkiye burası