DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bim de abldullah efendi dağıtıyor sallama çay kadar bir şeydi
inşallah içindeki kahvedir

adamlar akıllı yapacğınız alışverişlerde kahve hediye demiş her türlü beleşe parasını kazanıyor belkide kota vardır 100tl ve üzeri vs yazmamışlar ama gidip ufacık bişey alınca verirlerse güzel. Sınır vardır zaten yoksa 2 3 kişi gidip hepsini alır dükkan gir çık yapar Türkiye burası