Bim de abldullah efendi dağıtıyor sallama çay kadar bir şeydi
inşallah içindeki kahvedir
adamlar akıllı yapacğınız alışverişlerde kahve hediye demiş her türlü beleşe parasını kazanıyor

belkide kota vardır 100tl ve üzeri vs yazmamışlar ama gidip ufacık bişey alınca verirlerse güzel. Sınır vardır zaten yoksa 2 3 kişi gidip hepsini alır dükkan gir çık yapar Türkiye burası