• 03-12-2021, 15:38:51
    #1
    Sabah 9 dan geceye kadar müzik çalıyor ve artık bünyem şarkıdan bıktı. Taşınamayacağıma göre sizce nasıl alışabilirim? (Öğrenci evi)
  • 03-12-2021, 15:41:12
    #2
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Kafeye inip sizde müziğin ritmine bırakın kendinizi hocam 😄
  • 03-12-2021, 15:42:30
    #3
    Rexx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafeye inip sizde müziğin ritmine bırakın kendinizi hocam 😄
    müzikten hiç sıkılacağım aklıma gelmezdi
  • 03-12-2021, 15:43:50
    #4
    ANC özelliği olan bi kulaklık tavsiye ederim hocam başka çaresi yok gibi.
  • 03-12-2021, 15:44:14
    #5
    Yanlış biliyor olabilirim ama belli bir ses seviyesine kadar açabiliyorlar üstünde açtıklarında şikayet edip kapattırabilirsiniz.
  • 03-12-2021, 15:46:00
    #6
    luxurydijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış biliyor olabilirim ama belli bir ses seviyesine kadar açabiliyorlar üstünde açtıklarında şikayet edip kapattırabilirsiniz.
    Evet, apartmanda imza toplayıp gerekirse karşı apartmanlardan da toplayıp belediyeye şikayette bulunabilirsiniz. Polise şikayetin bir faydası olur mu bilemem.
  • 03-12-2021, 15:46:29
    #7
    pencereyi kapatıp havalandırma , vantilatör, klima tarzı bişey kullanabilirsin. pencere bandı vs kullanıp içeri giren ses miktarını ciddi düşürebilirsin.
  • 03-12-2021, 15:56:09
    #8
    Millet ne dertler var
  • 03-12-2021, 17:04:47
    #9
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet ne dertler var




    kusura bakmayın forumu böyle gereksiz dertlerimle meşgul ettiğim için