luxurydijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış biliyor olabilirim ama belli bir ses seviyesine kadar açabiliyorlar üstünde açtıklarında şikayet edip kapattırabilirsiniz.
Evet, apartmanda imza toplayıp gerekirse karşı apartmanlardan da toplayıp belediyeye şikayette bulunabilirsiniz. Polise şikayetin bir faydası olur mu bilemem.