• 03-12-2021, 03:41:22
    #1
    Seslendirdiğim amatör şiirleri bilerek bu saatlerde R10daşlara paylaşıyorum. Çünkü hem rahatsızlık vermek istemiyorum, hem de malesef pek şiir seven millet değiliz. Genelde biraz gecceciler arasında şiir ruhlu fazla olur. Neyse, seslendirdiğim senden sonra şiiri sizlerle... Dinlediğiniz için teşekkür ederim.

    https://www.youtube.com/watch?v=r9wB_DRBY1o
  • 03-12-2021, 03:54:30
    #2
    Kurumsal PLUS
    Sesinize sağlık hocam başarılar dilerim...
  • 03-12-2021, 04:21:48
    #3
    Sesinize ve yüreğinize sağlık hocam.