iyi aksanlar,
128 mb sd ram sahib bir bilgisayar var ve ben xp yaptım onu çok ağır oldu
bana acaba 128 ve üstü elinde fazlalık kullanmadı SD RAM verebilcek varmı bi sorayım dedim?
para vermek istemiyorum çok pahalılar 0 üretimi olmadı için stoklar pahalı onavercem para ile ankart (ddr2) alıyom nerdeyse
teşekkürler,