• 02-12-2021, 11:35:17
    #1
    Merhaba,

    Bu konuyu daha önce "Forumda" kısmına açtım ama konum onaylanmamış ya da yöneticilere hiç ulaşmamış. macOS ile Safari kullanırken R10'a giriş yapamıyorum. Giriş yapıyor ekranında kalıyor (giriş yap kutusu açılınca). Sorun benden kaynaklı olabilir mi? Neler yapabilirim?
  • 02-12-2021, 11:49:23
    #2
    macOS ile Safari ile giriş yapıyorum sorunsuz kullanabiliyorum, silip tekrar yükleyin isterseniz uygulamayı veya güncelleştirme varsa onu yapabilirsiniz