Konu
R10'a Safari ile Giremiyorum
02-12-2021, 11:49:23
#2
always1
macOS ile Safari ile giriş yapıyorum sorunsuz kullanabiliyorum, silip tekrar yükleyin isterseniz uygulamayı veya güncelleştirme varsa onu yapabilirsiniz