• 01-12-2021, 13:38:51
    #1
    Selamün Aleyküm
    Yurtdışı Mi 10T kullanıyorum, oyunlarda fps düşme bazen 144hzden 60a düşme vs oluyor bir nevi sıkıldım,bunu satıp +400-500₺ ekliyerek 1.5-2 sene garantili iPhone SE(2020) almak mantıklimi? Oyun delisi değilim ara sıra zevkine girerim
  • 01-12-2021, 13:40:34
    #2
    Valla hocam bende iPhone se(2020) var ezelden beride iPhone kullanırım ama ben bile mi 11t pro’ya geçsem mi diye düşünüyorum.
  • 01-12-2021, 13:40:36
    #3
    telefondan beklentiniz oyunsa iphone se de memnun etmez sizi. mi10t bende kullanıyorum yurtdışı.
  • 01-12-2021, 13:41:08
    #4
    Zannetmiyorum Mi 10T kullanmaya devam edin bence
  • 01-12-2021, 13:47:53
    #5
    iphone fakir telefonu napcaksınız onu şarj aletine mahkum bir hayat istediğiniz gibi müzik bile indiremedikten sonra
  • 01-12-2021, 13:54:58
    #6
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    Mi 9T Pro var bende de, sormayın birçok oyunda yavaş kalıyor takılıyor vs.. Iphone 7 vardı öncesinde hiç problem yaşamadım.
  • 01-12-2021, 14:00:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hkn_Fndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam bende iPhone se(2020) var ezelden ver de iPhone kullanırım amq ben bile mi 11t pro’ya geçsem mi diye düşünüyorum.
    Küfür? @Report;
  • 01-12-2021, 14:26:53
    #8
    Hkn_Fndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam bende iPhone se(2020) var ezelden ver de iPhone kullanırım amq ben bile mi 11t pro’ya geçsem mi diye düşünüyorum.
    Yanlışıkla küfür yazdın sanırım
  • 01-12-2021, 14:28:33
    #9
    ZeroMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küfür? @Report;
    Yanlış olduğu ortada Herşeye reporta gerek yok