Konu
Mi 10T'den iPhone SE(2020) geçmek mantıklımı?
01-12-2021, 14:26:53
#8
BatuhanCLSKN
Hkn_Fndk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla hocam bende iPhone se(2020) var ezelden ver de iPhone kullanırım amq ben bile mi 11t proya geçsem mi diye düşünüyorum.
Yanlışıkla küfür yazdın sanırım