Yanlışlıkla eski sevgiliye yazmak, - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yanlışlıkla eski sevgiliye yazmak,
43
●
1.341
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yanlışlıkla eski sevgiliye yazmak,
1
2
3
4
5
30-11-2021, 20:54:23
#37
OZKA
macrex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kötü Örnek Olmayalım
Senin gibisinide İlk Defa Görüyorum :d
30-11-2021, 22:52:51
#38
msezen
Yıllar önce sık yaptığım eylem, hatta bi zaman sonra yazmak için içmeye başlıyorsunuz😄 Sabah kalktığınızda pişman olmak istemiyorsanız içmeyin veya yazmayın YTD
01-12-2021, 00:59:56
#39
ademsahin
Madem konu buralara geldi o zaman bir şarkı da benden gelsin
https://www.youtube.com/watch?v=mPy51lz704Q
01-12-2021, 14:59:22
#40
WhySakaL
Üyeliği durduruldu
Ben bir kere deli gibi içmiştim. Amcamı aramışım ve
tarla
istemişim
01-12-2021, 15:23:38
#41
GoogleAdwords
Aynı durumu bende yaşamıştım :/
01-12-2021, 16:00:16
#42
LAYERWEB
İşin garibi bunu benim yapmam için içmem gerekmiyor
01-12-2021, 16:04:04
#43
WebAli
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sende yine eski sevgili var bizde ne eski sevgili nede yenisi var
tam takır kuru bakır
🚬🚬🚬🚬🚬🚬 Bugünde size yakıyoruz
01-12-2021, 16:06:12
#44
mustafasevinc
Biz arasakta ulaşamıyoruz. Çünkü her yerden engelliyiz...
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler