• 30-11-2021, 20:54:23
    #37
    macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü Örnek Olmayalım

    Senin gibisinide İlk Defa Görüyorum :d
  • 30-11-2021, 22:52:51
    #38
    Yıllar önce sık yaptığım eylem, hatta bi zaman sonra yazmak için içmeye başlıyorsunuz😄 Sabah kalktığınızda pişman olmak istemiyorsanız içmeyin veya yazmayın YTD
  • 01-12-2021, 00:59:56
    #39
    Madem konu buralara geldi o zaman bir şarkı da benden gelsin


    https://www.youtube.com/watch?v=mPy51lz704Q
  • 01-12-2021, 14:59:22
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Ben bir kere deli gibi içmiştim. Amcamı aramışım ve tarla istemişim
  • 01-12-2021, 15:23:38
    #41
    Aynı durumu bende yaşamıştım :/
  • 01-12-2021, 16:00:16
    #42
    İşin garibi bunu benim yapmam için içmem gerekmiyor
  • 01-12-2021, 16:04:04
    #43
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende yine eski sevgili var bizde ne eski sevgili nede yenisi var

    tam takır kuru bakır
    🚬🚬🚬🚬🚬🚬 Bugünde size yakıyoruz
  • 01-12-2021, 16:06:12
    #44
    Biz arasakta ulaşamıyoruz. Çünkü her yerden engelliyiz...