Ofis içi ağ üstünden veri paylasimi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ofis içi ağ üstünden veri paylasimi
1
●
31
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ofis içi ağ üstünden veri paylasimi
30-11-2021, 17:13:15
#1
Yatirimci
Merhaba aynı ofis ve ağdaki pc ler arası dosya veri aktarımı yapmak ıstıyorum Bilgisi olan yazabılır mı acaba
30-11-2021, 17:18:37
#2
hasip
Bir tane bilgisayarın ip adresini statik yapın, ağ üzerinden klasörü paylaşıp diğerlerine ekleyin. Basit bir işlem internet üzerinde uygulamalı yapabileceğiniz videolar vs mevcuttur diye düşünüyorum. Kolay gelsin.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler