• 27-11-2021, 21:52:19
    #19
    Benim adres yok ama mahallenin adını yazınca çıktı 10 kişi falan. Çok korkutucu geldi bir an Psikopat, sapık vs olsam mahalleden bir kişinin evine gidebilir numarasını arayıp ikna bile edebilirim
    ne kadar korkutucu.
  • 27-11-2021, 22:03:29
    #20
    Hepsine gerek yok bu sayının 10-15 milyon kişiye çıkması demek büyük bir kriz demek
  • 27-11-2021, 23:07:00
    #21
    yav link mi çalışmıyor bende açılmadı özelden paslayabilecek varmı ) (çalıştı yokmuşum )
  • 27-11-2021, 23:26:38
    #22
    20 bin nedir bari 20 30 milyon paylaş
  • 28-11-2021, 00:00:17
    #23
    Biz düzenli olarak bu şekilde halka açılacaksak bari kendimiz toplum olarak open source bir yaşam biçimine falan mı geçsek. Her 2-3 yılda bir büyük büyük bizim veriler gidiyor. Yani 5-10 yıllık süreçte komple bütün verileri veriyoruz. Bari Şeffaf Toplum gibisinden "Yalanı, Suçu ve Hack'i Önleme" gibisinden kazandığımızı, harcadığımızı, tüm her şeyimizi open source yapalımda rahatlayalım. Hayır daha az dikkat çekeriz ve sıkıntı yaşarız. 50-60 milyon kişinin kendisinin yayınladığı verilerde kim napsın o kadar milyon, milyar veriyi zaten :/
  • 28-11-2021, 01:12:58
    #24
    Tamami lazim kendimi bulamadim
  • 28-11-2021, 05:49:56
    #25
    Bizim olup olmadığımıza nasıl bakıyoruz ?
  • 28-11-2021, 10:41:33
    #26
    PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim olup olmadığımıza nasıl bakıyoruz ?
    ctrl + f ile arama kısmında numara ya da isim soyad yazıp arayabilirsin
  • 28-11-2021, 10:47:27
    #27
    Kargo e-ticaret yemek vs.
    Adres bilgisi bile verilmeden teslimatı yapılabileceği bir sistem ile çok rahat bu işler yapılabilir.

    Yazılım çalışma mantığını ve geliştirmesini yapan ekmeği globalde yer.

    Bunun için iyi bir beyin jimnastiği yapmak lazım