Biz düzenli olarak bu şekilde halka açılacaksak bari kendimiz toplum olarak open source bir yaşam biçimine falan mı geçsek. Her 2-3 yılda bir büyük büyük bizim veriler gidiyor. Yani 5-10 yıllık süreçte komple bütün verileri veriyoruz. Bari Şeffaf Toplum gibisinden "Yalanı, Suçu ve Hack'i Önleme" gibisinden kazandığımızı, harcadığımızı, tüm her şeyimizi open source yapalımda rahatlayalım. Hayır daha az dikkat çekeriz ve sıkıntı yaşarız. 50-60 milyon kişinin kendisinin yayınladığı verilerde kim napsın o kadar milyon, milyar veriyi zaten :/