Resmi konuşmaya gelmiyorsunuz, saygıya hiç!
54
●1.666
- 28-11-2021, 01:36:31Eğitim olmadan bu hale gelmezler hocam. İnsanların bu hale getirmek için ciddi bir eğitim sürecinden geçiriyorlar.AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin örneklediği vatandaş ile ne kadar da ortak yanınız var hocam. Her meseleye din üzerinden bakmak, herkesi din üzerinden değerlendirmek... şahsen sizin gibi baksam, interneti bırak, elektrik dahi kullanmazdım.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-11-2021, 03:17:10Ah hocam ah. Ben bıktım usandım bu tiplerden. 19 yaşındayım. Bir konuşma geçiyor, ben kurumsal bir dille güzelce cevap veriyorum, konuşuyorum. Konu arasında yaş soruyor 19 diyorum. Hemen "ben senin geçtiğin yollardan çok geçtim" falan filan, fasa fiso. Hemen bir ego tatmini. İçten içe ezikleme. Bilgisi olmadığı konularda bilgiliymiş gibi görünme. Bazı insanlar, kendilerinden yaşça küçük insanların bir şeyler bilebiliyor olmasını düşünemiyorlar sanırım. Ya da hepimizi saf sanıyorlar. Akıl yaşta değil baştadır diye boşuna dememişler.
ne içmiş bu