Ah hocam ah. Ben bıktım usandım bu tiplerden. 19 yaşındayım. Bir konuşma geçiyor, ben kurumsal bir dille güzelce cevap veriyorum, konuşuyorum. Konu arasında yaş soruyor 19 diyorum. Hemen "ben senin geçtiğin yollardan çok geçtim" falan filan, fasa fiso. Hemen bir ego tatmini. İçten içe ezikleme. Bilgisi olmadığı konularda bilgiliymiş gibi görünme. Bazı insanlar, kendilerinden yaşça küçük insanların bir şeyler bilebiliyor olmasını düşünemiyorlar sanırım. Ya da hepimizi saf sanıyorlar. Akıl yaşta değil baştadır diye boşuna dememişler.