Gaziantep ve Urfalılar 2 dk bakar mısınız - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gaziantep ve Urfalılar 2 dk bakar mısınız
11
●
734
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gaziantep ve Urfalılar 2 dk bakar mısınız
1
2
22-01-2009, 20:57:46
#1
Senta
Üyeliği durduruldu
Pazartesi bi 3-4 günlük tatil için gaziantep ve urfaya gitmek istiyoruz hava durumu nasıl acaba? kar felan var mı
22-01-2009, 21:30:52
#2
Senta
Üyeliği durduruldu
güncel
22-01-2009, 21:40:44
#3
MicroChip
antepte hava gayet iyi..gece -1 gündüz 10-12 C' de seyrediyo genelde..
22-01-2009, 21:57:24
#4
Senta
Üyeliği durduruldu
-1 ilginç ben hayatım boyunca 10 dereceyi görmedim ilk orda görücez herhalde
22-01-2009, 22:05:22
#5
MicroChip
Ya o kadarda etkilemiyo insanı..Doğuda -30 ları düşündükçe burası anlatya gibi geliyo insana
22-01-2009, 22:06:14
#6
Senta
Üyeliği durduruldu
Doğrudur Peki Önerdiğiniz Bi Otel Vs Var Mı?
23-01-2009, 13:04:10
#7
Senta
Üyeliği durduruldu
Güncel KAr Var mı Gaziantepde
31-01-2009, 00:23:02
#8
by_crazy
Grand Otel,Royel otel tavsiyemdir(biraz pahalıdır ama)
31-01-2009, 00:25:40
#9
fatal
nereye bakayım kamera nerde
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler