• 22-01-2009, 20:57:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Pazartesi bi 3-4 günlük tatil için gaziantep ve urfaya gitmek istiyoruz hava durumu nasıl acaba? kar felan var mı
  • 22-01-2009, 21:30:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güncel
  • 22-01-2009, 21:40:44
    #3
    antepte hava gayet iyi..gece -1 gündüz 10-12 C' de seyrediyo genelde..
  • 22-01-2009, 21:57:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    -1 ilginç ben hayatım boyunca 10 dereceyi görmedim ilk orda görücez herhalde
  • 22-01-2009, 22:05:22
    #5
    Ya o kadarda etkilemiyo insanı..Doğuda -30 ları düşündükçe burası anlatya gibi geliyo insana
  • 22-01-2009, 22:06:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Doğrudur Peki Önerdiğiniz Bi Otel Vs Var Mı?
  • 23-01-2009, 13:04:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Güncel KAr Var mı Gaziantepde
  • 31-01-2009, 00:23:02
    #8
    Grand Otel,Royel otel tavsiyemdir(biraz pahalıdır ama)
  • 31-01-2009, 00:25:40
    #9
    nereye bakayım kamera nerde