• 22-11-2021, 17:12:36
    #1
    Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikası, bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere otogaza 19 kuruş zam yapıldığını açıkladı. En son Cuma günü benzine 52 kuruş, motorine 50 kuruş ve otogaza 45 kuruş zam yapılmıştı.
  • 22-11-2021, 17:16:06
    #2
    Resmi Shopify Partner
    Emeği geçen herkese zehir zıkkım olsun. Extra söylemek istediklerimi biliyorsunuz.

    Rabbim bu hale düşürenlerin allah belasını versin. Haram olsun.
  • 22-11-2021, 17:16:24
    #3
    Geçen indirimde ardından bindirim olacağı belliydi. 20 kuruş indir 50 kuruş kaldır allahtan ülkemiz yükseliyor yoksa bizi kazıklıyorlar diye düşünecektim.
  • 22-11-2021, 17:16:29
    #4
    Wordpress
    Koy koy koy anasını satayım
  • 22-11-2021, 17:18:01
    #5
    ''var ki zam yapıyoruz. eeeeeeey avrupa sözüm sana..''
  • 22-11-2021, 17:19:54
    #6
    Zam gelmedi deseydin daha ilgi çekici olurdu. Alıştık.
  • 22-11-2021, 17:21:55
    #7
    Arabayı sattım hiç almıyorum. İşin şakası bir yana enerjiye gelen zamların sonucunda a dan z ye bütün her şeye zam gelecektir.
  • 22-11-2021, 17:22:14
    #8
    Zamcık diyelim, zam dediÄŸin 3-5₺ olur ksfksd kafayı yersin
  • 22-11-2021, 17:23:01
    #9
    Felaket tellallığı yapmayın. Bir kere de şükredin şu zamlara!!!