Neden hala insan klonlamıyoruz :D - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neden hala insan klonlamıyoruz :D
28
●
593
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Neden hala insan klonlamıyoruz :D
1
2
3
4
21-11-2021, 14:41:35
#28
yern307
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir insanı klonlamak ile bir koyunu klonlamanın yapılan işlem anlamında bir farkı yok, yapılmamasının veya yapılsa bile paylaşılmamasının tek sebebi tıbbi etik.
21-11-2021, 14:54:09
#29
ntka
https://www.google.com/amp/s/www.cnn...lama-fabrikasi
Çin de yapıldı haberlere çıkmıştı yapan doktoru sürgün etmişlerdi.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler