• 20-11-2021, 19:13:31
    #1
    Bilmeyenler için kısa açıklama :

    İstanbul Belediyesi tarafından sahiplenen ve toplu taşımada seyahat etmesi sağlanan BOJİ isimli köpek var. Zararsız ve herkes tarafından çok seviliyor.

    Geçen gün bu köpeğin travmaya pislediği şikayeti gündeme geldi.

    Kameralar incelendi ve gerçek ortaya çıktı. O pislik oraya başka bir pislik tarafından kasıtlı olarak koyuluyor. Maksat İbb'yi suçlamak.

    Bir köpeğe bile suç atacak kadar kötü olmak, düşkün olmak, rezil olmak… Kediler trafoya girdi diyecek kadar yalancı olmak… İnsana, hayvana, doğaya düşman olmak…



    https://twitter.com/Mrt_Ongun/status...n4vx-b6oA&s=19
  • 20-11-2021, 19:15:11
    #2
    Ban is coming 🚀
  • 20-11-2021, 19:15:52
    #3
    Ulan ağzı yok dili var, köpeğe bile kumpas kurmuşlar
  • 20-11-2021, 19:15:59
    #4
    yazık...
  • 20-11-2021, 19:21:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Köpek s*çsa ne olacak ki? Köpek bu hayvan insan değilki gitsin tuvalete yapsın.
  • 20-11-2021, 19:23:54
    #6
    Bugun eksisozlukte konuyu gorunce bu etriye katilmamak elden degil:
    https://eksisozluk.com/entry/130269597
    • globaltr
    globaltr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-11-2021, 19:28:50
    #7
    ferhatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ban is coming 🚀
    Burada banlanacak ne var? İnsanlıktan nasibini almamış kişiyi paylaşmış arkadaş.
  • 20-11-2021, 19:32:24
    #8
    Avengers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada banlanacak ne var? İnsanlıktan nasibini almamış kişiyi paylaşmış arkadaş.
    Boşver hiç muhatap olma. Bak ben bir şey yazdım mı? Yazmadım

    Bunu savunan her kim varsa yazıklar olsun..
  • 20-11-2021, 19:33:55
    #9
    Adam bunu yapmak için cebinde b.k taşımış, kafalar kıyak