Bilmeyenler için kısa açıklama :

İstanbul Belediyesi tarafından sahiplenen ve toplu taşımada seyahat etmesi sağlanan BOJİ isimli köpek var. Zararsız ve herkes tarafından çok seviliyor.

Geçen gün bu köpeğin travmaya pislediği şikayeti gündeme geldi.

Kameralar incelendi ve gerçek ortaya çıktı. O pislik oraya başka bir pislik tarafından kasıtlı olarak koyuluyor. Maksat İbb'yi suçlamak.

Bir köpeğe bile suç atacak kadar kötü olmak, düşkün olmak, rezil olmak… Kediler trafoya girdi diyecek kadar yalancı olmak… İnsana, hayvana, doğaya düşman olmak…



https://twitter.com/Mrt_Ongun/status...n4vx-b6oA&s=19