Bilmeyenler için kısa açıklama :
İstanbul Belediyesi tarafından sahiplenen ve toplu taşımada seyahat etmesi sağlanan BOJİ isimli köpek var. Zararsız ve herkes tarafından çok seviliyor.
Geçen gün bu köpeğin travmaya pislediği şikayeti gündeme geldi.
Kameralar incelendi ve gerçek ortaya çıktı. O pislik oraya başka bir pislik tarafından kasıtlı olarak koyuluyor. Maksat İbb'yi suçlamak.
Bir köpeğe bile suç atacak kadar kötü olmak, düşkün olmak, rezil olmak
Kediler trafoya girdi diyecek kadar yalancı olmak
İnsana, hayvana, doğaya düşman olmak
https://twitter.com/Mrt_Ongun/status...n4vx-b6oA&s=19
Bir köpeğe bile düşman olmak.. İftira atmak..
41
●1.043
- 20-11-2021, 19:23:54Bugun eksisozlukte konuyu gorunce bu etriye katilmamak elden degil:
https://eksisozluk.com/entry/130269597 - 20-11-2021, 19:28:50Burada banlanacak ne var? İnsanlıktan nasibini almamış kişiyi paylaşmış arkadaş.ferhatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2021, 19:32:24Boşver hiç muhatap olma. Bak ben bir şey yazdım mı? YazmadımAvengers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu savunan her kim varsa yazıklar olsun..