Ne Kötü Bir Zamana geldik
10
●271
- 18-11-2021, 16:37:13Özellikle 20 ila 35 yaş arası için çok zor bir dönem. Okusan olmuyor , Çalışsan olmuyor , Borç harç derken hiç bir aktivite olmuyor yaşıtlarımız gezip eğlenirken hayatlarını gün ederken biz okulu da bitirsek geçim kaygısı evlensen geçim kaygısı yahu bizi uyuyamadan geçim kaygısı düşünecek zamana ittiler. Avukatın garsonluk yaptığı. Değerli öğretmenlerin atanamadığı için intihar ettiği bir ülkede olduğum için utanıyorum. Şimdi çıkarlar derler yok başka ülkeye git vs arkadaş ben ülkemi seviyorum onu diyenden daha çok vatan ağışıyım ama şuan çıksın yurt dışı orda çöpçü olmaya razıyım. Beni bu düşünceye itenlere yazıklar olsun. Mobilim hatalar olabilir yazı harflerinde kusura bakmayın.
- 18-11-2021, 16:46:18İnternetten market ürünü indirimlerini kovalayacak hale geldik. Güzel ülkem güzel insanlarım çok daha iyi şeyleri hak ediyoruz ama işte çok kötü duruma gidiyoruz. Yokuş aşağı inen fireni patlamış kamyon gibiyiz şuanda
- 18-11-2021, 16:46:24Hocam yine 25-35 arası bir süre yaşadı hayatını 1997'den bu yana olanlar yani bizler bir şey yapmadığımız sürece hiç bir şekilde yaşayamayacağız.
- 18-11-2021, 16:49:07Hocam ben geçen dedim "almanya desin çöpçü alacağız" bu ülkede 1 milyon yüksek lisans mezunu başvurmazsa bende birşey bilmiyorum
desinki tuvalet temizlenecek bu ülkede genç ona bile razı
adam garsonluk yaparak istediği arabaya biniyor
- 18-11-2021, 17:00:20Hocam konunuzu okuyunca , demekki tasarımcılık büyük kazandırmıyor diye düşünüyorum
- 18-11-2021, 17:13:09Dolarla maaş alan birisi olduğum için kötülemek istemiyorum mevcut sonucu.
- 18-11-2021, 18:57:22Şuan da çok kazandıran bir meslek yokhalitarzupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya babadan oğla yada sülale zengin vesaire tutturmak %10 iş hacmini artık.
adam garsonluk yaparak istediği arabaya biniyor