Özellikle 20 ila 35 yaş arası için çok zor bir dönem. Okusan olmuyor , Çalışsan olmuyor , Borç harç derken hiç bir aktivite olmuyor yaşıtlarımız gezip eğlenirken hayatlarını gün ederken biz okulu da bitirsek geçim kaygısı evlensen geçim kaygısı yahu bizi uyuyamadan geçim kaygısı düşünecek zamana ittiler. Avukatın garsonluk yaptığı. Değerli öğretmenlerin atanamadığı için intihar ettiği bir ülkede olduğum için utanıyorum. Şimdi çıkarlar derler yok başka ülkeye git vs arkadaş ben ülkemi seviyorum onu diyenden daha çok vatan ağışıyım ama şuan çıksın yurt dışı orda çöpçü olmaya razıyım. Beni bu düşünceye itenlere yazıklar olsun. Mobilim hatalar olabilir yazı harflerinde kusura bakmayın.