• 18-11-2021, 16:37:13
    #1
    Özellikle 20 ila 35 yaş arası için çok zor bir dönem. Okusan olmuyor , Çalışsan olmuyor , Borç harç derken hiç bir aktivite olmuyor yaşıtlarımız gezip eğlenirken hayatlarını gün ederken biz okulu da bitirsek geçim kaygısı evlensen geçim kaygısı yahu bizi uyuyamadan geçim kaygısı düşünecek zamana ittiler. Avukatın garsonluk yaptığı. Değerli öğretmenlerin atanamadığı için intihar ettiği bir ülkede olduğum için utanıyorum. Şimdi çıkarlar derler yok başka ülkeye git vs arkadaş ben ülkemi seviyorum onu diyenden daha çok vatan ağışıyım ama şuan çıksın yurt dışı orda çöpçü olmaya razıyım. Beni bu düşünceye itenlere yazıklar olsun. Mobilim hatalar olabilir yazı harflerinde kusura bakmayın.
  • 18-11-2021, 16:38:17
    #2
    Yazıp yazıp siliyoruz…
  • 18-11-2021, 16:38:47
    #3
    Eskiden ev ve araba ile alım gücü ölçülürdü artık en temel besin maddeleriyle ölçülecek.
    Beslenmek lüks haline geldi.
  • 18-11-2021, 16:46:18
    #4
    İnternetten market ürünü indirimlerini kovalayacak hale geldik. Güzel ülkem güzel insanlarım çok daha iyi şeyleri hak ediyoruz ama işte çok kötü duruma gidiyoruz. Yokuş aşağı inen fireni patlamış kamyon gibiyiz şuanda
  • 18-11-2021, 16:46:24
    #5
    Hocam yine 25-35 arası bir süre yaşadı hayatını 1997'den bu yana olanlar yani bizler bir şey yapmadığımız sürece hiç bir şekilde yaşayamayacağız.
  • 18-11-2021, 16:49:07
    #6
    Hocam ben geçen dedim "almanya desin çöpçü alacağız" bu ülkede 1 milyon yüksek lisans mezunu başvurmazsa bende birşey bilmiyorum

    desinki tuvalet temizlenecek bu ülkede genç ona bile razı adam garsonluk yaparak istediği arabaya biniyor
  • 18-11-2021, 17:00:20
    #7
    Hocam konunuzu okuyunca , demekki tasarımcılık büyük kazandırmıyor diye düşünüyorum
  • 18-11-2021, 17:13:09
    #8
    Dolarla maaş alan birisi olduğum için kötülemek istemiyorum mevcut sonucu.
  • 18-11-2021, 18:57:22
    #9
    halitarzupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konunuzu okuyunca , demekki tasarımcılık büyük kazandırmıyor diye düşünüyorum
    Şuan da çok kazandıran bir meslek yok Ya babadan oğla yada sülale zengin vesaire tutturmak %10 iş hacmini artık.