• 15-11-2021, 14:55:52
    #1
    İşin içinden çıkamadım yüz tane 1000 lira +- civarı kask modeli var. Siz hangisini kullanıyorsunuz?
  • 15-11-2021, 14:56:21
    #2
    Shoei kullanıyordum çok memnundum.
  • 15-11-2021, 14:58:26
    #3
    Önceden AGV K5 - Pek önermem ,
    Şuan ;

    hjc rpha 11 carbon bleer , önereceğim bir kask modeli. Çok hafif ,güvenli , şık ve Görüş açısı muazzam. Bütçen nedir bilemiyorum ancak 5-6k üzeri olması lazım ülkemizde

  • 15-11-2021, 14:59:00
    #4
    orta sınıf ararsan BELL öneririm bir üst sınıf AGV ve SHOEI iyidir.
  • 15-11-2021, 15:00:59
    #5
    LS2 FF353 kullanıyordum LS2 Storm'a upgrade yaptım. Çok daha pahalı ve kaliteli kasklar var fakat taşıma huyum olmadığından çalınma riskinden korktuğum için almıyorum.
  • 15-11-2021, 15:03:08
    #6
    FREE-M kullanıyorum ama LS2 almak isterdim
  • 15-11-2021, 15:05:13
    #7
    Platin üye
    Nolan N87 kullanıyordum. Motosikletim olmadığı için şuan evde yatıyor , biraz fiyatı tuzlu fakat gayet kaliteli
  • 15-11-2021, 15:14:55
    #8
    orta bütçe dostu LS2