• 13-11-2021, 23:24:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Geçinemiyor merak ettiğin başka bir soru var mı
  • 13-11-2021, 23:24:15
    #11
    Yazdım yazdım sildim.GEÇİNEMİYOR
  • 13-11-2021, 23:26:23
    #12
    Ben evli değilim, kendime ait evim var ama yinede geçinemiyorum gerisini siz düşünün Allah sabır versin gerçekten çok zor özellikle istanbulda 3k maaş alıpda 2k kiraya verip geçinmek imkansız.
  • 13-11-2021, 23:26:41
    #13
    Hocam valla ben ailem ile beraber yaşıyorum kazandığım parayı sadece kendime harcıyorum, asgari ücretin üzerinde kazanıyorum ama bazen bana bile yetmiyor. Çok üzlüyorum...
  • 13-11-2021, 23:26:49
    #14
    Türkiye istatistiklerine göre açlık sınırını geç yoksulluk sınırının altında maaş alıyoruz yani doğal olarak geçinememek çok çok normal.
  • 13-11-2021, 23:28:23
    #15
    Sorun maaşın az olması değil bu arada.

    Eğitim düzeyinin sıfır yakın olması.

    Eğitimli bir çalışan( ağırlıklı kısım eğitimli olacak ülkemizde eğitimsiz kesim yüzdesi daha yüksek ) bu asgari ücrete isyan eder. ( isyandan kastım olay filan değil )
    Bir sonraki seçimde kime oy vereceksin diye sor misal asgari ücreti ile çalışan kesim yüzde sidir %40.En az %32-35 aynı iktidara oy verir.
    Mesele eğitim. Eğitim olduğu sürece bu ülkede çözülemeyecek sorun yok. İnstagram sayfalarında sürekli postlar görüyorum ülkelere göre her listede TÜrkiye hep geride. O listenin başında olan ülkelerde hep oturmuş eğitim sistemi var çünkü.
  • 13-11-2021, 23:29:20
    #16
    Şükrederek geçiniyorlar, benim gördüğüm öyle, 10-20 yıl daha böyle olur
  • 13-11-2021, 23:30:27
    #17
    bekar birey olmama rağmen geçinemiyorum kendimi aşan harcamalarda da bulunmuyorum. enflasyon karşısında kazandığım paralar eriyip gidiyor ev geçindirenlere allah sabır versın
  • 13-11-2021, 23:34:08
    #18
    Bu ülkede vergi yargı algı değişmediği sürece sefillik yükselecektir

    Kıtlık yokluk bindirimler devam edecek

    2023 krizi hızla sert bir şekilde geliyor yani kitlenme evresi olacak