Sorun maaşın az olması değil bu arada.

Eğitim düzeyinin sıfır yakın olması.

Eğitimli bir çalışan( ağırlıklı kısım eğitimli olacak ülkemizde eğitimsiz kesim yüzdesi daha yüksek ) bu asgari ücrete isyan eder. ( isyandan kastım olay filan değil )
Bir sonraki seçimde kime oy vereceksin diye sor misal asgari ücreti ile çalışan kesim yüzde sidir %40.En az %32-35 aynı iktidara oy verir.
Mesele eğitim. Eğitim olduğu sürece bu ülkede çözülemeyecek sorun yok. İnstagram sayfalarında sürekli postlar görüyorum ülkelere göre her listede TÜrkiye hep geride. O listenin başında olan ülkelerde hep oturmuş eğitim sistemi var çünkü.