• 13-11-2021, 15:28:32
    #1
    Merhaba değerli arkadaşlar;

    Bir çoğumuz biliyor veya bilmiyor veya denemek istiyor.

    Vergi yargı algıya bulaşmadan para kazanmak isteyenler ve elinde ufak bir parası olup değerlendirmek isteyenler için

    R10 - Letgo - Sahibinden zincirlerini kullanarak para kazanabilirler.

    Malum her şeyin ateş pahası olduğu bindirimlerin olup indirimlerin olmadı ülkemizde ikinci el rağbet baya arttı.

    Örneğin elinde 10 bin ile 20 bin arasında parası olan arkadaşlar

    Elektronik tüm ürünler

    Temiz mobilyalar

    Vb ürünleri kovalayıp alıp satabilirler.

    YTD sadece fikir alışverişidir

    Yani C2&C2

    X bir örnek

    Ürün 100 TL ve 50 TK karına satılırsa 30 günde ortalama 2 bin ile 3 bin bandında gelir sağlayabilir

    Faiz haram zaten Faize yatırsalar bile vergisi alıgı yargısı oluyor kazanç da düşüyor birde parada ufak

    Ufak paralara faizden daha çok gelir elde ettirebilir
  • 13-11-2021, 15:35:12
    #2
    Evet hocam bir ara yapmıştım , güzelde kazandırdı fakat yapacak arkadaşlara tavsiyem kendi numaraları ile yapmasın gidip yeni bir hat alsınlar çok rahatsız ediyolar illallah etmiştim bir ara sonra bıraktım
  • 13-11-2021, 15:36:11
    #3
    tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam bir ara yapmıştım , güzelde kazandırdı fakat yapacak arkadaşlara tavsiyem kendi numaraları ile yapmasın gidip yeni bir hat alsınlar çok rahatsız ediyolar illallah etmiştim bir ara sonra bıraktım

    Hocam numaralara data toplayıp sonra bu datayı ileri de kendi eticaret projelerinde kullanabilirler
  • 13-11-2021, 15:44:27
    #4
    Platin üye
    O da devamlı satış olduğu sürece vergiye tabi olur diye biliyorum. Tabii ki elden nakit alınırsa durum farklı.
  • 13-11-2021, 15:46:04
    #5
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da devamlı satış olduğu sürece vergiye tabi olur diye biliyorum. Tabii ki elden nakit alınırsa durum farklı.

    Ben bayadır satıyorum elden gelip alıyor tabi kargo ile gönderdiğim oldu
  • 13-11-2021, 18:40:27
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskisi gibi yok öyle şeyler.
    Herkes uyandı.Öyle ucuza alayım sonra pahalıya satayım devirleri eskisi kadar çok değil zaten senin gibi kaç kişi var öyle bekleyen kovalayan