• 12-11-2021, 12:52:02
    #10
    API
    Üyeliği durduruldu
    Ama anladığım kadarıyla siz borç manyağı olmuşsunuz borcu borçla kapatmışsınız valla işiniz zor
  • 12-11-2021, 13:03:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Benim kredi kartlarımın toplam limiti 750k TL
    Bunların yanında çek koçanım var.

    Umarım bir daha kredi kartı sahibi olursunuz ama harcama yapmak zorunda kalmazsınız ya da harcayıp kolayca ödeyebilecek konumda olursunuz.
    Amin hocam inşallah

    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesele kredi kartı değilki, kredi kartını nasıl harcadığın. bendede 4 tane kredi kartı var ama harman savurup harcamıyorum. zaten genelde papara ve pep kullanıyorum orası ayrı
    Ben biraz fazla kaçırdım hocam işte ipin ucunu ve sonunda bitirdik ama şükür

    nursat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla 18 olduğum an direkt 3 tane kredi kartı aldım, pişman mıyım değilim çünkü gelirim her türlü karşılıyor borcunu ödemeye. Her ay asgarisini yatıyorum sadece sonra da asgarisi kadar harcıyorum böyle denge de tutuyorum. Kredi kartınızın olması kötü bir şey değil nasıl harcadığınız önemli
    Asgarisini ödemekten her zaman nefret etmişimdir. Asgari tutarını da ödeseniz oradan -xxxxTL yazıyor ya nefret ediyorum

    nursat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama anladığım kadarıyla siz borç manyağı olmuşsunuz borcu borçla kapatmışsınız valla işiniz zor
    Doğru hocam borcumu borçla kapattım ama bir nevi zorunluluk diyebiliriz buna. Aylık 3000+ TL ödemek mi yoksa aylık 1900 TL tek sefer ödemek mi mantıklı?
  • 12-11-2021, 13:53:08
    #12
    API
    Üyeliği durduruldu
    Haklısınız hocam 1900 çok daha mantıklı.
  • 12-11-2021, 18:22:00
    #13
    WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam inşallah



    Ben biraz fazla kaçırdım hocam işte ipin ucunu ve sonunda bitirdik ama şükür



    Asgarisini ödemekten her zaman nefret etmişimdir. Asgari tutarını da ödeseniz oradan -xxxxTL yazıyor ya nefret ediyorum



    Doğru hocam borcumu borçla kapattım ama bir nevi zorunluluk diyebiliriz buna. Aylık 3000+ TL ödemek mi yoksa aylık 1900 TL tek sefer ödemek mi mantıklı?
    Bir daha ek borca gitmezsen mantıklı. Borç Borçla kapatılmaz böyle kendinizi teselli ediyorsunuz fakat, ayağınızı yorgana göre uzatın hocam benden size tavsiye. Herşey gönlünüzce olsun
  • 12-11-2021, 18:27:38
    #14
    Platin üye
    2 ticari kart ve 2 ticari kredi, pandemide iş yerimin batması sonrasında ödemelerimi yapamamam sonucu bankanın ihtarı çekmesiyle o kötü sonla karşılaştım maalesef. Şuan da 200 bine yakın. Allah ödeme konusunda yardım eder inşallah. Ödedikten sonra bir daha bankaymış, iş yeriymiş hepsi benden uzak Allah'a yakın... Allah size de ödeme kolaylığı versin inşallah.