Amin hocam inşallah
Ben biraz fazla kaçırdım hocam işte ipin ucunu ve sonunda bitirdik ama şükür
Asgarisini ödemekten her zaman nefret etmişimdir. Asgari tutarını da ödeseniz oradan -xxxxTL yazıyor ya nefret ediyorum
Doğru hocam borcumu borçla kapattım ama bir nevi zorunluluk diyebiliriz buna.
Aylık 3000+ TL ödemek mi yoksa aylık 1900 TL tek sefer ödemek mi mantıklı?
Bir daha ek borca gitmezsen mantıklı. Borç Borçla kapatılmaz böyle kendinizi teselli ediyorsunuz fakat, ayağınızı yorgana göre uzatın hocam benden size tavsiye. Herşey gönlünüzce olsun