WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin hocam inşallah



Ben biraz fazla kaçırdım hocam işte ipin ucunu ve sonunda bitirdik ama şükür



Asgarisini ödemekten her zaman nefret etmişimdir. Asgari tutarını da ödeseniz oradan -xxxxTL yazıyor ya nefret ediyorum



Doğru hocam borcumu borçla kapattım ama bir nevi zorunluluk diyebiliriz buna. Aylık 3000+ TL ödemek mi yoksa aylık 1900 TL tek sefer ödemek mi mantıklı?
Bir daha ek borca gitmezsen mantıklı. Borç Borçla kapatılmaz böyle kendinizi teselli ediyorsunuz fakat, ayağınızı yorgana göre uzatın hocam benden size tavsiye. Herşey gönlünüzce olsun