• 12-11-2021, 03:58:52
    #1
    Apple ın eski kalitesi malesef ki kalmamış 15 gündür 16 -17 tane sözde kendilerine kıdemli danışman diyorlar ama gram faydaları yok fikrimce neyse telefonum daki piksel hatası yüzünden servise gittim ve bunu 2. Kez yapıyordu ilk telefonu verdiğimde telefonun tamirini istemedim değişim yada ücret iadesi talep ettim geri gönderdiler 2. ye tekrar gönderdim ekran değişimini kabul ettim çünkü Thh sonuçları uzun sürüyordu neyse apple onarım merkezinden haber gelmiş 1700 küsür lira ekran ücreti sebebi ise ekranımda kılcal çizikler hani nerde şu kaliteli müşterisini el üstünde tutan apple neyse servisten ürünü kavga gürültü aldım birde iban atmışlar ki onlara vereceğim o parayla avukata gittim Thh başvurusu istedim kazanırmıyım bilmiyorum sizce kazanırmıyım

    ölüm piksel
    https://www.hizliresim.com/bd02gqg

    kılcal çizikler
    https://www.hizliresim.com/phi3yne
    https://www.hizliresim.com/7by12c6




  • 12-11-2021, 04:02:52
    #2
    Umarım kazanırsınız sizden kaynaklı bi durum değil bence pixcel sorununu da kullanıcı hatası demezler herhalde
  • 12-11-2021, 04:20:26
    #3
    Kılcal çizik ile ölü pikseli bağdaştırmak gerçekten saçmalık. Umarım kazanırsınız hocam.
  • 12-11-2021, 04:20:39
    #4
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Hocam sakın yanlış anlamayın ancak ölü piksel olduğuna emin miyiz? Sıkışmış pixele daha çok benziyor. Darbeye ya da sivri bir şeye maruz kalma durumu oldu mu?

    geçmiş olsun
  • 12-11-2021, 04:28:48
    #5
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sakın yanlış anlamayın ancak ölü piksel olduğuna emin miyiz? Sıkışmış pixele daha çok benziyor. Darbeye ya da sivri bir şeye maruz kalma durumu oldu mu?

    geçmiş olsun
    Aynı fikirdeyim.

    THH'den hoşunuza gitmeyen karar çıkacaktır.

    Geçmiş olsun.
  • 12-11-2021, 04:44:12
    #6
    Bende baktım fotoğraftaki ölü piksele çok benzemiyor gibi umarım kazanırsınız hocam
  • 12-11-2021, 04:52:54
    #7
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sakın yanlış anlamayın ancak ölü piksel olduğuna emin miyiz? Sıkışmış pixele daha çok benziyor. Darbeye ya da sivri bir şeye maruz kalma durumu oldu mu?

    geçmiş olsun
    Hayır herhangi bir darbe olmadı zaten darbe olsa ekranı da zarar görmezmiydi ? İlk ekran değişimi yaptıkların da da aynı şekilde yeşil yeşil noktalar vardı ekranın kenarında o zaman değiştirdiler
  • 12-11-2021, 04:54:46
    #8
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı fikirdeyim.

    THH'den hoşunuza gitmeyen karar çıkacaktır.

    Geçmiş olsun.
    Yandık ozaman desenize film izlerken oyun oynarken onu orda görmek aşırı rahatsız ediyor artık
  • 12-11-2021, 08:09:25
    #9
    Hocam ölü piksel apple logosu kadar canlı ışık yansıtır. Belki fotoğrafta sadece nokta olarak gözüküyor aldanıyoruzdur ama ölü piksel değilse her halükarda size kalır.
    Ayrıca THH için neden avukata gittiğinizi anlamadım e devletten kendiniz gerekli şikayetlerde bulunabiliyorsunuz ve işin içine avukat girmeden sadece THH'nin Apple 'a çekeceği ihtar ile bile gerekli desteği almanız çok yüksek ihtimaldi. Hatta sonrasında çözülmez ise o zaman size avukat ulaşıyor desteğe ihtiyacınız var mı diye.