Apple ın eski kalitesi malesef ki kalmamış 15 gündür 16 -17 tane sözde kendilerine kıdemli danışman diyorlar ama gram faydaları yok fikrimce neyse telefonum daki piksel hatası yüzünden servise gittim ve bunu 2. Kez yapıyordu ilk telefonu verdiğimde telefonun tamirini istemedim değişim yada ücret iadesi talep ettim geri gönderdiler 2. ye tekrar gönderdim ekran değişimini kabul ettim çünkü Thh sonuçları uzun sürüyordu neyse apple onarım merkezinden haber gelmiş 1700 küsür lira ekran ücreti sebebi ise ekranımda kılcal çizikler hani nerde şu kaliteli müşterisini el üstünde tutan apple neyse servisten ürünü kavga gürültü aldım birde iban atmışlar ki onlara vereceğim o parayla avukata gittim Thh başvurusu istedim kazanırmıyım bilmiyorum sizce kazanırmıyım

ölüm piksel
https://www.hizliresim.com/bd02gqg

kılcal çizikler
https://www.hizliresim.com/phi3yne
https://www.hizliresim.com/7by12c6