En başta düzgün konuşsaydınız üslubumu bozmazdım zaten. İyi günler.
Ben gayet düzgün konuşuyorum ama görünüyor ki sadece üslubunu bozmamışsın sen.
Saygısız ve atarlı ergen modundan çıkamamışsın.
Muhatap olunmayacaklar listesine ekledim seni.
Daha önce böyle bir şey duymuştum sanki. Başka bir firma için mi geçerliydi hatırlamıyorum. 2-3 gün önce 574 tl ye taşınabilir ssd almıştım. Şimdi 530 tl ye düşmüş. Bu aradaki fiyat farkını iade ederler mi 😬
Hocam bildiğim kadarıyla satıcının Amazon olması ve fiyat farkının 24 saat içerisinde olması gerekiyor. Form dolduruyorsunuz