aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En başta düzgün konuşsaydınız üslubumu bozmazdım zaten. İyi günler.
Ben gayet düzgün konuşuyorum ama görünüyor ki sadece üslubunu bozmamışsın sen.
Saygısız ve atarlı ergen modundan çıkamamışsın.
Muhatap olunmayacaklar listesine ekledim seni.