• 10-11-2021, 18:51:12
    #91
  • 10-11-2021, 18:53:45
    #92
    Üyeliği durduruldu
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    filistin bayrağındaki kırmızı Türk'ün kanıdır. onu simgeler. yine arap devletlerinin çoğunda aynı meta işlenmiştir zira tüm bu bayrakları ingiliz diplomat Sir Mark Sykes ( sykes - picot antlaşmasından hatırlayanlar olur ) tasarlamıştı. önce isyan bayrağını -ki o bayrak filistin bayrağı oldu sonrasında- sonra diğerleri ondan türetildi.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_the_Arab_Revolt

    " siyah abbasileri, beyaz emevileri, yeşil fatımileri, kırmızı ise giderek sekülerleşen Türk sömürge sistemine muhalefeti simgeler "

    kırmızı bizim al bayrağımızdan gelir, al bayrak da Türk'ün akıttığı kanı simgeler.

    bana arap faşisti diyen bi eleman vardı. ona buradan selam olsun.

    Ek olarak bu utanç vesikasını artık daha fazla susarak konuşmayarak dillendirmeyerek ortadan kaldıracağını düşünen tebaa bu seferde farklı yollardan bunun aslında bir ************** olduğunu fiyatlar vergiler arazilere biçilen değerler arttığı ve aç kalmamak için topraklarını satmak zorunda kaldığı bahanesine sarılmıştır .

    Bu bahaneyi geçerli göstermek içinde hala daha neden Arapların Yahudi yerleşimlerinde eğlentilere inanılmaz paralar harcadıklarını , Zevk-ü sefa içinde inanılmaz paralar döktüklerini dillendirmezler konuşmazlar .
    Bu Zevk-ü sefanın peşinden giderken altın azaldıkça altına olan tamahından , İngilizler ile de anlaşıp öldürülen ve deşilen her Osmanlı askeri için bir altın aldıklarını konuşmazlar dillendirmezler ?
    Onca parayı Zevk-ü sefaya harcayacağına neden mevcudiyetine varlığına harcamadıklarını dillendirmezler ? Zulüm öylesine büyüktür ki bir dönem esir düşmüşte ülkesine dönebilmiş az sayıda Osmanlı askeri İngilizlerin eline düşmekten çok Arapların eline düşmekten korktuklarını ifade ederler .

    İsrail diye bir devletin kurulacağını pekte ön göremiyorlardı açıkçası ama yine de bu onların neden zevk-ü sefa için topraklarını sattıkları utancını değiştirmez .

    Alıntı
    kırmızı bizim al bayrağımızdan gelir, al bayrak da Türk'ün akıttığı kanı simgeler.
    Bir de bu yanlış bir bilgi değiştirir iseniz sevinirim , Filistin Bayrağındaki o kırmızı aslında haşimileri bir kureyş kabilesi diyebiliriz onları simgeliyor .
  • 10-11-2021, 19:07:12
    #93
    Menfaat uğruna sevmez.
    Kendisinden başka lider görmeyen ya da görmek istemeyen kişiler sevmez.
  • 10-11-2021, 19:43:06
    #94
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek olarak bu utanç vesikasını artık daha fazla susarak konuşmayarak dillendirmeyerek ortadan kaldıracağını düşünen tebaa bu seferde farklı yollardan bunun aslında bir ************** olduğunu fiyatlar vergiler arazilere biçilen değerler arttığı ve aç kalmamak için topraklarını satmak zorunda kaldığı bahanesine sarılmıştır .

    Bu bahaneyi geçerli göstermek içinde hala daha neden Arapların Yahudi yerleşimlerinde eğlentilere inanılmaz paralar harcadıklarını , Zevk-ü sefa içinde inanılmaz paralar döktüklerini dillendirmezler konuşmazlar .
    Bu Zevk-ü sefanın peşinden giderken altın azaldıkça altına olan tamahından , İngilizler ile de anlaşıp öldürülen ve deşilen her Osmanlı askeri için bir altın aldıklarını konuşmazlar dillendirmezler ?
    Onca parayı Zevk-ü sefaya harcayacağına neden mevcudiyetine varlığına harcamadıklarını dillendirmezler ? Zulüm öylesine büyüktür ki bir dönem esir düşmüşte ülkesine dönebilmiş az sayıda Osmanlı askeri İngilizlerin eline düşmekten çok Arapların eline düşmekten korktuklarını ifade ederler .

    İsrail diye bir devletin kurulacağını pekte ön göremiyorlardı açıkçası ama yine de bu onların neden zevk-ü sefa için topraklarını sattıkları utancını değiştirmez .



    Bir de bu yanlış bir bilgi değiştirir iseniz sevinirim , Filistin Bayrağındaki o kırmızı aslında haşimileri bir kureyş kabilesi diyebiliriz onları simgeliyor .
    bilgiyi direkt isyan bayrağının ingilizce açıklamasından ekledim. https://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_the_Arab_Revolt

    sizin kaynağınız nedir?
  • 10-11-2021, 19:45:42
    #95
    Anıtkabir'e gittik dün. Müzeyi gezerken Ata'mın resimleri görülüyor açıkça. Başkaları tarafından yapılmış. Lakin imza yok. Bir büyüğümden öğrendim ki o resimleri çizenler, "Yav arkadaş neden imza atmadın?" sorularına, "Biz böyle büyük bir ismin altına imzamızı atamayız." cevabını vermişler. Sevmemek olur mu? Çok başka be o.
  • 10-11-2021, 19:53:17
    #96
    Üyeliği durduruldu
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgiyi direkt isyan bayrağının ingilizce açıklamasından ekledim. https://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_the_Arab_Revolt

    sizin kaynağınız nedir?
    Orada da yazıyor haşimilere ait olarak bu renklerin tümünün aslında denildiği gibi osmanlı sömürgeciliği türk gibisine karşı bir duruş olduğu ifadesini veriyor .
    Ama o kırmızı renk haşimileri sembolize ediyor .. Direk o kaynaktada ifade ediyor baktım ingilizce olarak ..

    Tüm renkler Osmanlı'dan ayrılışı sembolize ediyor manasında ama aslen o kırmızı rengin haşimilere ait olduğunu söylüyor .
  • 10-11-2021, 19:59:21
    #97
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada da yazıyor haşimilere ait olarak bu renklerin tümünün aslında denildiği gibi osmanlı sömürgeciliği türk gibisine karşı bir duruş olduğu ifadesini veriyor .
    Ama o kırmızı renk haşimileri sembolize ediyor .. Direk o kaynaktada ifade ediyor baktım ingilizce olarak ..

    Tüm renkler Osmanlı'dan ayrılışı sembolize ediyor manasında ama aslen o kırmızı rengin haşimilere ait olduğunu söylüyor .
    tamam haşimilere de ait olabilir ama Türk kırmızısını da simgeliyor, yanlış mı anlamadım?

    şöyle düşünün. bu bayrağı tasarlayan ingiliz diplomat sizsiniz. o kırmızıyı koyarken Türk'ün kırmızısını aklınıza getirmiyor musunuz? sembolizmde böyle şeyler önemlidir.

    hatta artırıyorum. haşimilikten çok Türk kanının sembolüdür çünkü bayrağı yapan Türk düşmanı bir ingiliz.
  • 10-11-2021, 20:30:24
    #98
    backlinkmatik.com
    Vatan kurtarmayı cebindeki 1 doları yakmak sandığı için.
  • 10-11-2021, 20:32:17
    #99
    Üyeliği durduruldu
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam haşimilere de ait olabilir ama Türk kırmızısını da simgeliyor, yanlış mı anlamadım?

    şöyle düşünün. bu bayrağı tasarlayan ingiliz diplomat sizsiniz. o kırmızıyı koyarken Türk'ün kırmızısını aklınıza getirmiyor musunuz? sembolizmde böyle şeyler önemlidir.

    hatta artırıyorum. haşimilikten çok Türk kanının sembolüdür çünkü bayrağı yapan Türk düşmanı bir ingiliz.
    İngilizce olduğu için bazen yanlış okunabiliyor uzun bir yazı falan olunca vesaire ..
    Arap milliyetçiliğini sembolize ediyor o renklerin hepsi aslında osmanlı sömürgecilik falan karşı durmak için seçilmiş anlamı çıkartıyorlar .
    O yüzdende bilindik Arap kabilelerinin renklerini kullanmışlar . O kırmızı renkte haşimileri sembolize ediyor tabi , Yani bayrağın asıl amacı türklere karşı birleşen arapların bir millet olarak Türklere karşı duruşunu ve bunun içinde bilindik arap kabilelerinin geçmişlerinden ilham alındığına yönelik bir sembol çalışması olmuş zaten İngilizlerden bu beklenir ..
    Her renk bir Arap kabilesini sembolize ediyor bayrağın tümüde osmanlıdan kopuşu ve türk sömürgeciliğine karşı milliyetçi duruş gibisinden bir mesaj gibi bir şey diyorlar işte .. Saçma bir şey.