Anıtkabir'e gittik dün. Müzeyi gezerken Ata'mın resimleri görülüyor açıkça. Başkaları tarafından yapılmış. Lakin imza yok. Bir büyüğümden öğrendim ki o resimleri çizenler, "Yav arkadaş neden imza atmadın?" sorularına, "Biz böyle büyük bir ismin altına imzamızı atamayız." cevabını vermişler. Sevmemek olur mu? Çok başka be o.