• 10-11-2021, 09:45:52
    #37
    Ar, Namus, Şeref, ve Haysiyet sahibi olmadığı için sevmez...
  • 10-11-2021, 10:52:41
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şurada yazılan bazı yazılara öyle şeyler söylemek geçiyor ki içimden.
    Yani yazıya döksem hesabim kalıcı olarak silinir.

    Üstün zekası ve askeri dehası sayesinde bilfiil işgal edilmiş topraklardan "Türkiye"yi çıkarıyor o ve bu yolda şehit olan halkımız.
    Şartlar zor hatta zorluktan daha da öte şartlarda cephelere gidiyor.
    Öyle bir lider ki " Geldikleri gibi giderler " diyor geldikleri gibi gidiyorlar düşmanlar.


    Başkaları gibi alabiliyorlarsa alsinlar papazi diyip bir tane papazi bile tutamamaya benzemez bu iş.


    Diyaneti bizzat kuran Atatürk dine değer vermemiş, hadi oradan be !
    Hiç okumadan, araştırmadan kulaktan dolma bilgilerle hâlâ din üzerinden vurmaya çalıştığın adam sayesinde bu ülkede başka ülkelerin mandası altında yaşamıyorsun.

    Sevmeyene saygı duymuyorum.
    Sivil hayattan tanıdığım biri sevmiyorsa muhabbeti keserim.
    Akrabam olsa silerim.
    R10 da da engelliyorum direkt, muhatap olmaya gerek bile yok.
  • 10-11-2021, 10:53:49
    #39
    Kimse sevmek zorunda değil. Sebep sunmak zorunda da değil. Ama bi süratlenin gidin Türkiye topraklarından, Atamın toprakları buralar.
  • 10-11-2021, 11:06:16
    #40
    Ben Atatürk'ü gerçekten seven insanların, sevmeyenler için dedesi Yunan, babası belli değil gibi ifadeler kullanacağına inanmıyorum. Sizin gibi gösteriş için sevenlerden ziyade, delikanlı gibi sevmiyorum diyenlere daha çok saygı duyuyorum.
  • 10-11-2021, 11:28:10
    #41
    Sevmek zorunda değil, pek çok sebebi vardır sevmemesi için.
    Fakat ne olursa olsun saygı duymak ve bugünlerde esir değil özgürsek bunun kahramanı olduğunu kabul etmek zorunda.
  • 10-11-2021, 12:49:00
    #42
    Bu millet kendine rab arar. Sağcısı sağ liderini tanrılaştırır, solcusu sol liderini...
  • 10-11-2021, 12:52:16
    #43
    Benim için kutsal bir değer ve tek rehberdir.
    Sevmeyenle muhatap olmam, laf anlatmakla da uğraşamam zaten.
    Hayatımda yeri olmaz, yakınımda olamaz. Bir zahmet benden de uzak olsun.
  • 10-11-2021, 12:59:48
    #44
    Sakallı görüp eleştirel yaklaşmadan 5 dakika 39 saniye zaman ayırıp izlerseniz Atatürkü kimlerin neden sevmediğini anlarsınız.

    https://www.youtube.com/watch?v=H6zcLUI4hPk
  • 10-11-2021, 13:00:03
    #45
    Kendilerine "osmanlı torunu"yum diyenler sevmez.