Şurada yazılan bazı yazılara öyle şeyler söylemek geçiyor ki içimden.
Yani yazıya döksem hesabim kalıcı olarak silinir.

Üstün zekası ve askeri dehası sayesinde bilfiil işgal edilmiş topraklardan "Türkiye"yi çıkarıyor o ve bu yolda şehit olan halkımız.
Şartlar zor hatta zorluktan daha da öte şartlarda cephelere gidiyor.
Öyle bir lider ki " Geldikleri gibi giderler " diyor geldikleri gibi gidiyorlar düşmanlar.


Başkaları gibi alabiliyorlarsa alsinlar papazi diyip bir tane papazi bile tutamamaya benzemez bu iş.


Diyaneti bizzat kuran Atatürk dine değer vermemiş, hadi oradan be !
Hiç okumadan, araştırmadan kulaktan dolma bilgilerle hâlâ din üzerinden vurmaya çalıştığın adam sayesinde bu ülkede başka ülkelerin mandası altında yaşamıyorsun.

Sevmeyene saygı duymuyorum.
Sivil hayattan tanıdığım biri sevmiyorsa muhabbeti keserim.
Akrabam olsa silerim.
R10 da da engelliyorum direkt, muhatap olmaya gerek bile yok.