• 09-11-2021, 22:26:50
    #1
    Ulu Önderimizi sevgi ve saygıyla anarak forumun büyük çoğunluğunu oluşturan gençlere ‘Hitabe’ yi tekrardan hatırlatmak istiyorum;

    “
    Ey Türk Gençliği!
    Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
    Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
    ”



    “Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!”
  • 09-11-2021, 22:50:02
    #2
    Keşke kalksada toprak altından versek canımızı çok özledik be atam...
    • oguzozan
    oguzozan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-11-2021, 22:50:35
    #3
    Selamı Var Cümle Alemin
    Çanakkale'de geçit vermediğin Winston Churchill'in selamı var.
    Büyük Taaruzda tepelediğin Yunan General Nikolaos Trikupis'in selamı var.
    Anadolu'nun bağrında 2 yaşındaki kız çocuğunun selamı var.
    Türk toprağının Dağın Taşın Adana'nın selamı var.
    Batıdan Doğuya Cümle Alemin selamı var.


    https://www.youtube.com/watch?v=XJLz...hannel=oudogru

    Kimlerin selam yollamadığını da elbet biliyorsundur.

    Saygılarımla Paşam.