• 09-11-2021, 12:47:28
    #1
    @Cueh; adlı kullanıcı hakkında 9. ayda defalarca konu açılmış ve herkes şikayetçi. konum şikayet değil muhtemelen bu konuyu da okuyacaktır.

    Bak kardeşim seninle defalarca iletişim kurdum aradın sigorta konusunda para yatırmazsam çocuklar tedavi olamayacak dedin para gönderdik (seo için) defalarca mesaj gönderdim hadi yapalım şu işi artık diye. hallediyorum abi hemen açtım abi yaptım abi şu oldu bu oldu oyaladın işin çok olabilir ama 9 ay boyunca dokunmadın siteye. yine eyvallah dedik ses etmedim sürekli durum paylaştın boynunla ilgili sorun arabanın üzerine birşeyler düştü pert oldu vs vs. hep geçmiş olsun yazdım var mı yapabileceğim birşey dedim.

    bak kardeşim o gönderdiğim 2500 tl var ya bir zamanlar 1 ekmeği kredi kartında kalan son 20 lirayla alan patronumdu. bugün whatsapp ile mesaj gönderdiğimde ulaşmayınca r10 da baktım ki defalarca konu açılmış tesadüf eseri en yoğun zamanıma denk gelmiş ve görmemişim.

    bugün patrona sordum ne yapayım diye (şükürler olsun eski maddi sıkıntıları geride bıraktık) "boşver çocukların sadakası olsun bulaşma dedi"

    bak ben tehdit etmem, o sana şunu yaparım bunu yaparım diyenlerden değilim. seni bulmak zor değil, parayı almak zor değil, işi yaptırmak zor değil. zor ne biliyor musun kardeş gibi muhabbet ettiğin birinden kazık yemek.

    kazandığın parayı istemiyoruz, işi de istemiyoruz. şunu bil ama bugüne kadar kim kimin rızkına göz koyduysa refaha çıktığına ben şahit olmadım.

    eğer doğruysa ve çocukların varsa ve eşin gerçekten ölmüşse (hep böyle söylüyordun) yaz bana helalleşelim. senin yüzünden o çocukların üzerinde hak kalmasın.

    telefonum sende kayıtlı zaten.

    bu arada seni mahkemeye veren birimden dosya numaranı istedim ama işlem yapmayacağım. bu tarafın öteki tarafı da var sakın unutma.
  • 09-11-2021, 12:51:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    helal olsun hocam size gerçekten nick'in hakkını verdiniz... bu dünyanın öbür dünyasıda var..
  • 09-11-2021, 12:52:27
    #3
    Bu sorunların hepsi ben piyasa döndüğümde bitecek

    tasarım yazılım seo hizmetleriyle bomba gibi geliyoruz az daha sabredin

    ölmezsek sizler için hazırlanıyoruz

    sessiz sakin şekilde
  • 09-11-2021, 12:53:39
    #4
    selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun hocam size gerçekten nick'in hakkını verdiniz... bu dünyanın öbür dünyasıda var..
    ne yapayım hocam. parayla saadet olmayacağını 2 milyon doları batıran adamı gözümle örünce anladım.

    kazanılan şeylerin kaybedileceğini düşünmüyor bazıları.
  • 09-11-2021, 13:25:52
    #5
    Cocukların tedavi masrafi pek dogru bulmuyorum. Diger arkadaslara aynı şeyi söylediyse birşey diyemem. (-trade atanlarin hepsi)
  • 09-11-2021, 13:28:02
    #6
    Valla hocam ben sizin nasıl bir insan nasıl fedakar ve güzel yürekli insan olduğunuzu biliyorum az çokta siz beni biliyorsunuz düşünceleriniz gerçekten çok güzel Allah razı olsun biz birbirimizle yardımlaşıyoruz,tekrar belirtiyorum herkesin içinde ben size elimden gelen her işi yardımını yapmaya kabulum

    bu arkadaşa gelince bir kaç kişiye ben aylar önce bu kişinin nasıl biri olduğunu söylemiştim ve yanılmadımda Allah yardımcınız olsun.
  • 09-11-2021, 14:39:14
    #7
    Üstad döktürmüş yine
  • 09-11-2021, 14:48:43
    #8
  • 09-11-2021, 15:12:21
    #9
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cocukların tedavi masrafi pek dogru bulmuyorum. Diger arkadaslara aynı şeyi söylediyse birşey diyemem. (-trade atanlarin hepsi)
    valla hocam ne diyeyim. çocuk olunca bende akan sular duruyor.
    OKirala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam ben sizin nasıl bir insan nasıl fedakar ve güzel yürekli insan olduğunuzu biliyorum az çokta siz beni biliyorsunuz düşünceleriniz gerçekten çok güzel Allah razı olsun biz birbirimizle yardımlaşıyoruz,tekrar belirtiyorum herkesin içinde ben size elimden gelen her işi yardımını yapmaya kabulum

    bu arkadaşa gelince bir kaç kişiye ben aylar önce bu kişinin nasıl biri olduğunu söylemiştim ve yanılmadımda Allah yardımcınız olsun.
    Eyvallah hocam. bizim aramızda öyle şeylerin lafı olmaz. benim de ilk zamanlarda yoğunluğumda çeviri işlerinizi aksattığım oldu ama bilgi verdim en azından. ya vallahi arasa dese ki ben para falan vermiyorum yemin ederim ağzımı açarsam ama küfür eder gibi böyle olunca insanın zoruna gidiyor.
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad döktürmüş yine
    vicdan yapıp paranın peşinde değilim inanın. ama paylaşasın geldi.