• 07-11-2021, 21:04:54
    #19
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben annem adına basvuracam siz nerden basvurdunuz internette musteri olduktan 3 gün sonra başvurabilirsiniz diyor. Ben basvurdugumda olumsuz yanit vermisti.
    Ben mobil app üzerinden başvurdum
  • 07-11-2021, 21:06:29
    #20
    gurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mobil app üzerinden başvurdum
    Hızlı kredi bölümünden mi ? Vadesiz tl hesabi bolumu mu?
  • 07-11-2021, 21:07:24
    #21
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hızlı kredi bölümünden mi ? Vadesiz tl hesabi bolumu mu?
    Valla hocam akbanklı olmak istiyoruma tıklıyorum, oradan üye oluyorum üye olduktan sonra 4 tane işaretleme alanı var, vadesiz hesap, kredi kartı , 5 bin lira kredi falan yazıyor oradan kredi ve hesabı seçtim o kadar
  • 07-11-2021, 21:07:51
    #22
    gurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam akbanklı olmak istiyoruma tıklıyorum, oradan üye oluyorum üye olduktan sonra 4 tane işaretleme alanı var, vadesiz hesap, kredi kartı , 5 bin lira kredi falan yazıyor oradan kredi ve hesabı seçtim o kadar
    Teşekkürler tekrar deneyim
  • 07-11-2021, 21:19:36
    #23
    Saol hocam lazım olursa değerlendiririz
  • 07-11-2021, 21:19:51
    #24
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben annem adına basvuracam siz nerden basvurdunuz internette musteri olduktan 3 gün sonra başvurabilirsiniz diyor. Ben basvurdugumda olumsuz yanit vermisti.
    mobil uygulama üzerinden akbanklı olmak istiyorum seçeneği üzerinden hocam
  • 07-11-2021, 21:49:02
    #25
    Müşteri hizmetleriyle görüntülü bağlantı biraz uzun sürdü 30 dk bekledim

    5000 TL anlık yattı

  • 07-11-2021, 21:51:21
    #26
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetleriyle görüntülü bağlantı biraz uzun sürdü 30 dk bekledim

    5000 TL anlık yattı

    Ben kart almadım, vadesiz hesap açtım sadece, benimki red olmuştu, tekrar başvurayım dedim şu an değerlendirmede tarzında bir şey yazıyor. Direk onaylamak istemiyorum eğer onaylanırsa görüşeceğim ama sanırım insanların üye olması için değerlendirmede görünüyor çünkü daha önce red aldım, tekrar başvurucaktım böyle bir şeyle karşılaştım
  • 07-11-2021, 21:54:36
    #27
    gurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kart almadım, vadesiz hesap açtım sadece, benimki red olmuştu, tekrar başvurayım dedim şu an değerlendirmede tarzında bir şey yazıyor. Direk onaylamak istemiyorum eğer onaylanırsa görüşeceğim ama sanırım insanların üye olması için değerlendirmede görünüyor çünkü daha önce red aldım, tekrar başvurucaktım böyle bir şeyle karşılaştım
    bende hiç değerlendirmeden onaylandı hocam