Müşteri hizmetleriyle görüntülü bağlantı biraz uzun sürdü 30 dk bekledim
5000 TL anlık yattı
Ben kart almadım, vadesiz hesap açtım sadece, benimki red olmuştu, tekrar başvurayım dedim şu an değerlendirmede tarzında bir şey yazıyor. Direk onaylamak istemiyorum eğer onaylanırsa görüşeceğim ama sanırım insanların üye olması için değerlendirmede görünüyor çünkü daha önce red aldım, tekrar başvurucaktım böyle bir şeyle karşılaştım