sahinoguzhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maalesef Hukuk/Adalet Y O K
13
●413
- 07-11-2021, 02:09:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.belki arkadaşın dediği gibi tamamen kapatılmamış olabilir ama sanırım adliyeye, savcılara göre de çok değişiyor. bir kere iyi bir savcı denk gelmişti ilgilendi, diğerinde saçma sapan sinirli agresif tavırlı sanki ben suçluymuşum gibi tavırları vardı. 2 sinden de sonuç alamadım aslında kovuşturmaya yer yok diye tebligat yolluyorlar. uğraşmıyorlar maalesef sağlam avukat şart
- 07-11-2021, 02:10:09adliyede çalışıyorum az okusanız kararı anlarsınız konya ağırceza diyorki burayı beni bağlayan birşey yok yetkili il istanbul dosyaya orası baksın diyor dosyan orda açılacak anadolu adliyesinde herhangi bir artık kime düşerse mahkeme olarak tevziden o ağır cezaya açılacak dava
- 07-11-2021, 02:11:43@xAsAx; gerekli bilgilendirmeyi bana yaptı, kendisine çok teşekkür ederim. Bilgisizliğimden dolayı kapandığını düşündüm fakat başka bir ile aktarılmış detayları kontrol ettik. Kusura bakmayın, iyi akşamlar dilerim.