Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
belki arkadaşın dediği gibi tamamen kapatılmamış olabilir ama sanırım adliyeye, savcılara göre de çok değişiyor. bir kere iyi bir savcı denk gelmişti ilgilendi, diğerinde saçma sapan sinirli agresif tavırlı sanki ben suçluymuşum gibi tavırları vardı. 2 sinden de sonuç alamadım aslında kovuşturmaya yer yok diye tebligat yolluyorlar. uğraşmıyorlar maalesef sağlam avukat şart