Merhaba,
Müşterilerimize whatsapp üzerinden (forumdan satın aldığım toplu mesaj programı ile) ürün tanıtımı yapan bir mesaj gönderdiğimiz esnada whatsapp business hesabım yasaklandı. Bu sebepten dolayı göndereceğiniz mesajları göremeyeceğim. Acil durumlarda PM ile iletişime geçebilirsiniz.
İlgili adreslere gerekli şablonlarda e-mail gönderdim ve Whatsapp'tan gelecek cevabı bekliyorum.
Aslında bahsettiğim programı 1 aydır kullanıyordum ama son Whatsapp Web güncellemesinden sonra algoritmanın biraz daha zorlaştığına inanıyorum. Halbuki firmamızı tanıyan ve sürekli alışveriş yaptığımız kişilere mesaj gönderiyorduk.
Dikkatli olunması konusunda herkesi uyarıyorum.
Edit: Hesap Açıldı 14:01
Edit2: Tekrar Yasaklandı 14:26
Edit3: Tekrar Açıldı 14:32
Whatsapp Hesabım Yasaklandı / Bilgilerinize
11
●529
- 06-11-2021, 13:49:36abi bu aralar herkes banlanıyor yeni güncelleme ile bayağı saçmaladılar.CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2021, 13:53:37Whatsapp business iyice çığrından çıktı. Geçenlerde gelen güncelleme ile sohbet balonu ve bildirim sesi gitmişti. Ben telefondan sanıyordum ama meğerse uygulamadanmış. Beta programından çıkıp tekrar yükledim ama maalesef yine aynı sorun vardı. Bende bir kaç güncelleme geriye gittim. Şimdi bakıyorum aynı hatayı yaşayanlar var. Ama şimdi de güncelleme gelmiyor. Yüklediğim sürüm Google Play de ki sürümden yüksek gözüküyor. Anlamadım bu olayı. Bir de sürekli bildirim rozeti çıkıyor ama mesaj yok. Arada da gün içerisinde yedekleme yapmaya çalışıyor.
Neden her program böyle bir süre sonra kendini bitirmeye çalışıyor? Bir düzgün çalışan Whatsapp vardı onuda bozmaya başladılar. - 06-11-2021, 13:55:04Aynı problemleri ben de yaşıyordum. Business kullanıcılarına ücretli yapsa hiç gocunmadan ödeme yaparak kullanmaya devam ederim, bu eziyeti yapmasalar keşke.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2021, 13:58:19Çok teşekkür ederim dostum. Eğer yasağı kaldırırlarsa bu işi farklı bir numara ile yapmaya devam edeceğiz.Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
whatsapp'a mail attım 10dk içinde açıldı