Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum çok geçmiş olsun. Keşke mesaj gönderimi için farklı bir numara alsaydın. ☹
Çok teşekkür ederim dostum. Eğer yasağı kaldırırlarsa bu işi farklı bir numara ile yapmaya devam edeceğiz.