Teşekkürler R10 ve Tüm Hocalarım :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Teşekkürler R10 ve Tüm Hocalarım :)
9
●
126
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Teşekkürler R10 ve Tüm Hocalarım :)
1
2
04-11-2021, 00:02:42
#1
AEE
Üyeliği durduruldu
Bi yaş daha gitti yaşlanıyoruz
Neyse önemli olan geride kalanlar değil ileride olacaklar Başta R10 olmak üzere tüm forumda ki hocalarım İyi Ki varsınız
04-11-2021, 00:03:26
#2
hk0nline
Nice mutlu senelere hocam 👑
04-11-2021, 00:03:28
#3
NeMerak
Doğum gününüz kutlu olsun hocam
04-11-2021, 00:04:23
#4
mersan
Mutlu ve sağlıklı yıllarınız olur inşallah.
04-11-2021, 00:05:17
#5
Tuer
Mutlu yıllar
04-11-2021, 00:13:26
#6
SosyalOfisim
Mutlu yıllar hocam 😊
04-11-2021, 00:14:46
#7
Caxing
Doğum gününüz kutlu olsun, nice senelere.
04-11-2021, 00:16:02
#8
samethavar
Doğum gününüz kutlu olsun.Herşey gönlünüzce olsun inşallah
04-11-2021, 07:16:27
#9
Metehanbas
Doğum gününüz kutlu olsun hocam. Nice mutlu yıllara 🎂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler