Servet Gelmiş Bana Yersen :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Servet Gelmiş Bana Yersen :)
14
●
385
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Servet Gelmiş Bana Yersen :)
1
2
03-11-2021, 10:36:00
#1
caglaryildiz
3,5 M Euro bana çıkmış arkadaşlar, nasıl alacağım, dağıtacağım forumda
03-11-2021, 10:37:35
#2
mtersoz
ya gerçekse? 🤪
03-11-2021, 10:38:21
#3
mersan
150 milyon dolar değerinde 3.5 milyon ₺ nasıl oluyormuş yahu😂😂
03-11-2021, 10:39:07
#4
caglaryildiz
mersan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
150 milyon dolar değerinde 3.5 milyon ₺ nasıl oluyormuş yahu😂😂
bir kısmı bana düşmüş
03-11-2021, 10:40:23
#5
mersan
caglaryildiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir kısmı bana düşmüş
Hayırlı olsun. Bana çıksa bende 3.5 milyonunu kesin size gönderirdim. 😅
03-11-2021, 10:40:33
#6
Sevdalilar
Oooo zengin olmuşsun hocam
03-11-2021, 10:41:04
#7
mazizorhan
caglaryildiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3,5 M Euro bana çıkmış arkadaşlar, nasıl alacağım, dağıtacağım forumda
aha forumlarda gezip iş aramaktan kurtuldunuz hocam
03-11-2021, 10:41:04
#8
alperenalpa
caglaryildiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3,5 M Euro bana çıkmış arkadaşlar, nasıl alacağım, dağıtacağım forumda
3.5m 'yu almak için adam gmail hesabı mı vermiş
03-11-2021, 10:41:11
#9
ZINKKK
Önce vereceğim cüzdana 0.3 btc atmanız gerekiyor transfer masrafları için sonra yönlendireceğim ben sizi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler