10.08.2021 tarihinde yeni su aboneliği başvurusu yaptık, 400tl abonelik güvence bedeli verdik. Aynı gün sayaç bağlandı. 20 gün sonra 138₺ fatura geldi, sayaç bedeli, açma/kapama bedeli ve kullanım olarak. 3m3 su kullanılmış.
Ardından hiç fatura gelmedi. Bugün gelmiş fatura, ilk endeks 3 olmasına rağmen 0 yazılmış. Son endeks ise 12. Biz 27 gündür evde değiliz ve gelen fatura 112₺.
Peki bu 112₺ nedir?
51.36₺ toplam su bedeli
25.56₺ atık su bedeli
6₺ ÇTV
19₺ katı atık toplama bedeli
2.51₺ katı atık ber. bedeli
7.87₺ kdv
0.15₺ yuvarlama
Şimdi bu hak mıdır? Hem 3m3 fazladan fatura et hem de 51₺ kullanılan suyu 112₺ olarak fatura et.
Allah yardımcımız olsun
